امروز سه شنبه  ۱۲ تير ۱۴۰۳

۱۴۰۰/۱۱/۲۰- ۲۲:۱۲ - مشاهده: ۱۷۸۸

پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد بصورت مجازی دانشگاه جامعه المصطفی

دانشگاه جامعه المصطفی (ص) با مجوز وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری و همچنین تایید معاونت آموزش سازمان مرکزی اقدام به جذب تعداد محدودی دانشجوی ایرانی برای ترم بهمن 1400 می نماید نحوه برگزاری دوره و شرایط ثبت نام بشرح ذیل می‌باشد

مقدمه
جامعه المصطفی العالمیه نهادی علمی، حوزه ای و بین المللی است که از طریق کارکردهای آموزشی، پژوهشی، تربیتی و فرهنگی در عرصه بینالمللی فعالیت مینماید و با برنامه ای منسجم و متناسب با نیازهای معاصر و مناطق گوناگون گیتی، راه را برای جویندگان اسلام ناب محمدی) صل الله علیه و آله و سلم( و مکتب اهل بیت)علیهم السلام( هموار می سازد و بر این اساس جامعه المصطفی العالمیه با جذب و پذیرش مشتاقان علوم و معارف اسلامی از فراسوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران در نمایندگیهای داخل، خارج و مراکز همسو، زمینه آموزش های آنان را در دورهها و سطوح مختلف با شیوههای نوین آموزشی، در رشتههای عمومی و تخصصی فراهم می نماید.

در این جهت جامعه المصطفی العالمیه به منظور ایفای رسالت حوزه ای و انقلابی خود، همه تلاش خویش را مصروف خواهد داشت تا با تربیت طراز برجسته ای از عالمان و پرچمداران هدایت قرآنی و اندیشه تمدن اسلامی و نخبگان دینی مهذّب، مسئولیتپذیر و مؤثر در عرصههای مختلف علمی‌بویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی، انجام وظیفه نمایند.
در این میان دانشگاه مجازی المصطفی)ص( با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که ذیل جامعه المصطفی)ص(العالمیه فعالیت مینماید، اهتمام دارد که با بهره برداری از فناوریهای نوین در فضای مجازی، فرصت برابر فراگیری علوم اسلامی و انسانی را برای انبوهی از علاقمندان از سراسر جهان بدون محدودیت در مذهب، ملیت، جنسیت و جغرافیا فراهم نماید؛ تا ضمن تربیت عالمان و متخصصان پارسا و متعهد، به باز تولید، تبیین و نشر و ترویج اسلام ناب محمدی )صلی الله علیه و آله( همت گمارد و همگان، با زلال معارف اسلامی و هدایت قرآن و اهل البیت )علیهم السلام( آشنا شوند؛ بر همین اساس پس از کسب مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، در این دوره دانشگاه مجازی در نظر دارد از بین ایرانیان داخل و خارج از کشور نسبت به پذیرش محدود در دو رشته کارشناسی ارشد دین و رسانه و حقوق خصوصی آزمون برگزار نماید.

 معاونت آموزشی تربیتی دانشگاه مجازی المصطفیص


آزمون اختصاصی پذیرش ایرانیان داخل و خارج از کشور(» بهمن ماه 1400 «

مقدمه
جامعه المصطفی العالمیه نهادی علمی، حوزه ای و بین المللی است که از طریق کارکردهای آموزشی، پژوهشی، تربیتی و فرهنگی در عرصه بینالمللی فعالیت مینماید و با برنامه ای منسجم و متناسب با نیازهای معاصر و مناطق گوناگون گیتی، راه را برای جویندگان اسلام ناب محمدی) صل الله علیه و آله و سلم( و مکتب اهل بیت)علیهم السلام( هموار می سازد و بر این اساس جامعه المصطفی العالمیه با جذب و پذیرش مشتاقان علوم و معارف اسلامی از فراسوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران در نمایندگیهای داخل، خارج و مراکز همسو، زمینه آموزش های آنان را در دورهها و سطوح مختلف با شیوه‌های نوین آموزشی، در رشتههای عمومی و تخصصی فراهم می نماید.
در این جهت جامعه المصطفی العالمیه به منظور ایفای رسالت حوزه ای و انقلابی خود، همه تلاش خویش را مصروف خواهد داشت تا با تربیت طراز برجسته ای از عالمان و پرچمداران هدایت قرآنی و اندیشه تمدن اسلامی و نخبگان دینی مهذّب، مسئولیتپذیر و مؤثر در عرصههای مختلف علمی‌بویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی، انجام وظیفه نمایند.
در این میان دانشگاه مجازی المصطفی)ص( با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که ذیل  جامعه المصطفی)ص( العالمیه فعالیت مینماید، اهتمام دارد که با بهره برداری از فناوریهای نوین در فضای مجازی، فرصت برابر فراگیری علوم اسلامی و انسانی را برای انبوهی از علاقمندان از سراسر جهان بدون محدودیت در مذهب، ملیت، جنسیت و جغرافیا فراهم نماید؛ تا ضمن تربیت عالمان و متخصصان پارسا و متعهد، به باز تولید، تبیین و نشر و ترویج اسلام ناب محمدی )صلی الله علیه و آله( همت گمارد و همگان، با زلال معارف اسلامی و هدایت قرآن و اهل البیت )علیهم السلام( آشنا شوند؛ بر همین اساس پس از کسب مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، در این دوره دانشگاه مجازی در نظر دارد از بین ایرانیان داخل و خارج از کشور نسبت به پذیرش محدود در دو رشته کارشناسی ارشد دین و رسانه و حقوق خصوصی آزمون برگزار نماید.
» ص« دانشگاه مجازی المصطفی
معاونت آموزشی تربیتی
3
تذکرات مهم
1. با توجه به عدم امکان تغییر جزئیات ثبت نام، پیش از ثبت نام، دفترچه راهنمای آزمون ارشدد را مطالعه نموده و در هنگام ثبت نام دقت لازم را مبذول نمایید؛ 
2. چنانچه در هر مرحلهای از فرآیند سددنجش و پذیرش و یا تحصددیل، مشددخگ گردد که داوطلب فاقد یکی از شرایط لازم بوده، از ادامه تحصیل منع شده و ملزم به جبران خسارت وارده به دانشگاه میباشد؛
3. پیگیری مراحل مختلف ثبت نام )واجد شدرایط بودن، زمان و مکان آزمون، نتیجه آزمون، و ... ( صرفا از طریق ای میل، و پیامک ) ویژه داوطلبان مقیم ایران( و از طریق ایمیل و واتسدددا ) ویژه داوطلبان خارج از کشدددور( اطلاس رسدددانی خواهد شد؛
اطلاس رسانی خواهد شد. sanjesh.mou.ir 4. کلیه اطلاعیههای آزمون اختصاصی در صفحه ای به نشانی 5. معاونت آموزشدی تربیتی دانشدگاه، برخی منابع آزمون ) عمومی و تخصصی ( و سرفصل های آموزشی دو رشته را که امکانپذیر بوده اسدت در صدفحه ثبت نام بارگذاری نموده است، منابع دیگری که در این صفحه بارگذاری نشدهاند می بایست توسط خود داوطلب خریداری و مطالعه گردد.
6. اعلام قبولی در آزمون کتبی، دعوت به مصداحبه آنلاین تخصدصدی و سدایر مراحل پذیرشدی بر اسداس راه‌های ارتباطی تعیین شده از سوی دانشگاه اطلاس رسانی میگردد.
7. ضدروری اسدت داوطلبان به صدورت متناوب در فاصدلههای زمانی چند روزه جهت بررسدی وضعیت ثبت نام یا قبولی خود به ایمیلی که در زمان ثبت نام به دانشگاه معرفی کرده اند، مراجعه نمایند.
8. با توجه به اینکه امکان ذخیره پیام در ایمیل اعلامی داوطلب در پوشده اسدپم وجود دارد مقتضی است از زمان ثبت نام تا اعلام قبولی، داوطلب علاوه بر صندوق دریافتی ایمیل، پوشه ایمیلهای اسپم را نیز بررسی نماید.
 مربوط به - و شماره واتس آپ 253114162   989  آدرس ایمیل admission.mou@gmail.com  
اداره سنجش و پذیرش دانشگاه ( در ساعات اداری به وقت ایران ) 8 الی 16 ( ، صرفاً پاسخگوئی مواردی است
که در دفترچه راهنمای آزمون ذکر نشده، خواهد بود.
4
شرایط داوطلبان
الف: عمومی
-1 التزام به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران
-2 برخورداری از صلاحیتهای اخلاقی، اعتقادی، سیاسی، اجتماعی
-3 تسلط کافی به کاربردهای رایانه، اینترنت و نرم افزار و سامانه‌های آموزش الکترونیک
-4 نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل برای پذیرفته شدگان داخل کشور
-5 تسلط به زبان فارسی )خواندن، نوشتن و درک مطلب( برای ایرانیان خارج از کشور
ب: اختصاصی
-1 دارا بودن مدرک کارشناسی معتبر و ارائه اصل و یا گواهی فراغت از تحصیل آن پس از پذیرش نهایی؛
-2 اولویت پذیرش نهایی دانشگاه با داوطلبانی است که تحصیلات کارشناسی ایشان مرتبط با رشته انتخابی می‌باشد.
-3 داشتن حداقل معدل 16 در مقطع کارشناسی
-4 پرداخت هزینه ثبتنام و شرکت در آزمون

5 قوانین و مقررات عمومی ثبت نام
-1 مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در آزمون :
1-1 دارا بودن مدرک دیپلم و کارشناسی )یا گواهی فراغت از تحصیل کارشناسی معتبر دارای مهر و امضای دانشگاه( مورد تایید و قرار دادن آنها در زمان ثبت نام در سامانه ثبت نام الزامی است.
4* 1-2 ایرانیان داخل کشور : تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه ، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر عکس 3 تمام رخ ، تصویر کارت پرسنلی جهت کارکنان جامعه المصطفی و خانواده ایشان؛ تصویر کارت واکسن کرونا 

1-3 ایرانیان خارج کشور : تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه ) در صورت وجود ( ، تصویر پشت و روی کارت4* ملی ایرانی ) در صورت وجود (، تصویر صفحه اول گذرنامه، تصویر ویزا یا کارت اقامت دائم یا موقت، تصویرعکس 3 تمام رخ گذرنامهای )حجاب کامل برای بانوان(؛ 

-2 داوطلبان صرفاً می‌توانند در یکی از رشته‌های اعلام شده ثبت نام نمایند و ثبت نام در دو رشته، مجاز نمیباشد و باعث ابطال هر دو می‌شود.
-3 به ثبت نام های ناقگ، اجازه شرکت در آزمون داده نخواهد شد و داوطلب چنانچه در موعد مقرر که توسط اداره سنجش و پذیرش از طرق مقتضی اطلاس رسانی گردیده، نسبت به رفع نواقگ خود اقدام ننماید، ثبت نام وی کان لمیکن خواهد شد و به هیچ وجه حق اعتراض نخواهد داشت.

« -4 داوطلبان فاقد شرایط؛ حتی در صورت شرکت در آزمونمردود تلقی می‌گردند. » 

-5 داوطلبان نمیبایست به صورت همزمان مشغول به تحصیل در دوره کارشناسی ارشد یا بالاتر در هر یک از مراکز علمی ذیل وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران باشند.

6-قوانین و مقررات آزمون کتبی

 1. آزمون کتبی، به صورت تستی ) 06 سئوال شامل 06 سئوال از منابع عمومی و 06 سئوال از منابع
تخصصی در مدت زمان 06 دقیقه ( برگزار خواهد شد.
2. آزمون به هیچ وجه تمدید یا تجدید نخواهد شد؛
3. آزمون تنها به زبان فارسی برگزار خواهد شد؛
4. آزمون کتبی، برای ایرانیان داخل کشور به روش الکترونیکی به صورت آنلاین حضوری و متمرکز در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد، لذا داوطلبان محترم برای حضور در جلسه آزمون می‌بایست وسایل مورد نیاز آن را تهیه و همراه خود بیاورند:
الف( گوشی هوشمند همراه مناسب، لپ تا یا تبلت با امکان اتصال به اینترنت؛ با باتری یدک شارژ شده یا پاور بانک؛
تذکر مهم: دانشگاه هیچ تعهدی بابت تامین رایانه و موبایل برای شرکت در آزمون داوطلبان نخواهد داشت.
5. آزمون ایرانیان خارج از کشور به روش الکترونیکی به صورت آنلاین غیرحضوری مطابق و همزمان با آزمون داخل ایران برگزار خواهد شد.
-6 جهت شرکت در آزمون الکترونیکی حضوری به همراه داشتن "کارت ورود به جلسه پرینت شده" ، "شماره تلفن همراه" ثبت شده در سامانه ثبت نام و "کد رهگیری" و "رمز عبور" که هنگام ثبت نام دریافت می نمایید الزامی است.
برای هر « بر اساس سهمیه هر رشته » مراحل آزمون کتبی و مصاحبه « -7 قبولی نهایی داوطلب، پس از اتمام توسط دانشگاه اعلام میگردد. ، » رشته 55 نفر 

-8 دانشگاه جهت حضور داوطلبان مقیم ایران برای شرکت در آزمون آنلاین حضوری، تعهدی از باب اسکان، تغذیه یا پرداخت هزینه ایاب و ذهاب نخواهد داشت.
-9 متقاضیان محترم در نظر داشته باشند که چنانچه به عنوان ایرانی خارج از کشور در سامانه ثبت نام نمایند )در حالی که در ایران اقامت دارند(، هزینه ثبت نام به مبلغ سیصد هزارتومان محاسبه و اخذ خواهد شد.
7نحوه و مراحل ثبت نام 1. پرداخت مبلغ واریزی از طریق درگاه اینترنتی در صفحه ثبت نام دانشگاه به شرح ذیل:
1 ریال ) یکصد و پنجاه هزار تومان ( ویژه داوطلبان ایرانی داخل کشور /066/ پرداخت مبلغ 666 
0 ریال ) سیصد هزارتومان ( )یا مبلغ 16 یورو( ویژه داوطلبان ایرانی خارج از کشور /666/ پرداخت مبلغ 666 
تذکر مهم : در صورتی که امکان انتقال پول از خارج از کشور میسر نباشد، مقتضی است هزینه ثبت نام ایرانیان خارج
از کشور از طریق یکی از بستگان یا همکاران ایشان در ایران از طریق درگاه پرداخت اعلام شده برای خرید اعتبار ثبت نام
انجام شده و سپس کد رهگیری پرداخت جهت انجام ادامه فرآیند ثبت نام توسط داوطلب مورد استفاده قرارگیرد.
2. اخذ کد رهگیری که به ایمیل، موبایل و واتسا شما ارسال می‌گردد، جهت ثبت نام و پیگیری وضعیت ثبت نام
در صفحه شخصی انجام می‌گردد. Sanjesh.mou.ir : 3. ثبت نام از طریق صفحه ویژه ثبت نام به آدرس
4. ثبت مشخصات فردی و قرار دادن مدارک مورد نیاز ) از جمله فرم فراغت از تحصیل و... (
5. انتخاب )تنها( یک رشته تحصیلی
6. بررسی و تأیید اولیه مدارک توسط اداره سنجش و پذیرش دانشگاه.
7. بررسی و تأیید نهایی توسط معاونت آموزشی تربیتی دانشگاه.
8. اطلاس رسانی جهت اخذ کارت ورود به جلسه از صفحه ثبت نام.

8زمان بندی ثبت نام در آزمون اختصاصی


ردیف موضوع تاریخ
1 اطلاس رسانی آزمون 25 دی الی 35 دی ماه
2 شروس ثبت نام در صفحه در نظر گرفته شده 1 بهمن الی 5 بهمن ماه
3 بررسی مدارک توسط ادارهی سنجش و پذیرش دانشگاه تا تاریخ 9 بهمن ماه
4 فرصت ویرایش اطلاعات و بارگذاری مدارک ناقگ تا تاریخ 12 بهمن ماه
5 دریافت کارت ورود به جلسه برای ایرانیان داخل کشور و لینک
شرکت در آزمون آنلاین ویژه ایرانیان خارج از کشور 16 بهمن ماه
6 برگزاری آزمون آزمایشی ) اختیاری ( 18 بهمن ماه
7 برگزاری آزمون کتبی داخل و خارج ایران )حضوری و الکترونیکی( پنجشنبه 21 بهمن ماه ساعت 15 صبح
8 اعلام نتایج آزمون کتبی از طریق ایمیل و واتسا برای ایرانیان خارج از کشور و از طریق ایمیل و پیامک برای ایرانیان داخل کشور 24 بهمن ماه
9اعلام زمان دعوت به مصاحبه تخصصی از طریق ایمیل و واتس آپ برای ایرانیان خارج از کشور و از طریق ایمیل و پیامک برای ایرانیان
داخل کشور 25 بهمن ماه 

15 برگزاری مصاحبه تخصصی ویژه قبول شدگان آزمون کتبی به صورتآنلاین طبق زمانبندی اعلامی‌به مدت 15 دقیقه 27 الی 28 بهمن ماه 11 اعلام قبول شدگان نهایی آزمون و مصاحبه جهت اختصاص کد تحصیلی دانشگاه 35 بهمن ماه
12 شروس ترم تحصیلی ویژه پذیرفته شدگان نهایی هفته اول اسفندماه

9 اطلاعات مورد نیاز رشته‌های تحصیلی
الف: سرفصل رشته‌ها:
سرفصل رشته‌ها و میزان واحدهای درسی بر اساس ضوابط ابلاغی وزارت علوم تحقیقات و فناوری می‌باشد که در صفحه ثبت قابل مشاهده می‌باشد.
ب: شهریه دوره:
-1 کشورهای محل اقامت بر اساس مناطق جغرافیایی
شهریه هر دانشجو در تمام دوره‌های آموزشی بر اساس کشور محل اقامت وی طبق جدول و ضریب مربوطه محاسبه می گردد. بر این اساس مخاطبان دانشگاه مجازی المصطفی براساس سطح بندی کشور محل اقامت آنها مطابق شاخگ سرانه تولید ناخالگ داخلی )برابری قدرت خرید( طبق گزارش صندوق بینالمللی پول )سال 2525 ( طبقهبندی شدهاند که به 4 دسته ذیل تقسیم میشوند:

Andorra Faroe Islands Jersey Saint Pierre and Miquelon

Australia Finland Kuwait San Marino

Austria France Liechtenstein Saudi Arabia

Bahrain Germany Lithuania Singapore

Belgium Gibraltar Luxembourg Sint Maarten

Bermuda Greenland Macau Slovenia

British Virgin Islands Guam Malta South Korea

Brunei Guernsey Monaco Spain

Canada Hong Kong Netherlands Sweden

Cayman Islands Hungary New Zealand Switzerland

Cyprus Iceland Norway Taiwan

Czech Republic Ireland Poland U.S. Virgin Islands

Denmark Isle of Man Portugal United Arab Emirates

Estonia Italy Puerto Rico United Kingdom

Falkland Islands Japan Qatar United States

Argentina Greece New Caledonia Seychelles

Aruba Guyana Northern Mariana Islands Slovakia

Bahamas Kazakhstan Oman Trinidad and Tobago

Belarus Latvia Panama Turkey

Bulgaria Malaysia Romania Turks and Caicos

Chile Maldives Russia Uruguay

Costa Rica Mauritius Saint

Croatia Mexico Saint Kitts and Nevis

Curaçao Montenegro Serbia

11

Albania Djibouti Jamaica Paraguay

Algeria Dominica Jordan Peru

American Samoa Dominican Republic Kenya Philippines

Angola Ecuador Kosovo Saint Lucia

Anguilla Egypt Kyrgyzstan Saint Vincent and the Grenadines

Antigua and Barbuda El Salvador Laos Samoa

Armenia Equatorial Guinea Lebanon South Africa

Azerbaijan Eswatini Libya Sri Lanka

Bangladesh Fiji Mauritania Suriname

Barbados French Polynesia Moldova Syria

Belize Gabon Mongolia Thailand

Bhutan Georgia Morocco Tokelau

Bolivia Ghana Namibia Tonga

Bosnia and Herzegovina Grenada Nauru Tunisia

Botswana Guatemala Nicaragua Turkmenistan

Brazil Honduras Nigeria Ukraine

Cape Verde India Niue Uzbekistan

China Indonesia North Macedonia Venezuela

Colombia Iran Pakistan Vietnam

Cook Islands Iraq Palau

Cuba Ivory Coast Palestine

Afghanistan Ethiopia Mozambique Tajikistan

Benin Gambia Myanmar Tanzania

Burkina Faso Guinea Nepal Togo

Burundi Guinea-Bissau Niger Tuvalu

Cambodia Haiti Papua New Guinea Uganda

Cameroon Kiribati Rwanda Vanuatu

Central African Republic Lesotho São Tomé and Príncipe Wallis and Futuna

Chad Liberia Senegal Yemen

Comoros Madagascar Sierra Leone Zambia

Congo Malawi Solomon Islands Zimbabwe

DR Congo Mali Somalia

East Timor Marshall Islands South Sudan

Eritrea Micronesia Sudan

11

-2 جدول شهریه:
جدول شهریه برای کشورها براساس جدول مناطق جغرافیایی بر اساس یورو محاسبه می‌گردد، که عبارتست از:
مقطع سقف واحد دارای شهریه نرخ شهریه کل دوره )به تفکیک سرانه قدرت خرید کشورها( بسیار بالا بالا متوسط پایین
کارشناسی ارشد 32 12 24 36 48 384 768 1152 1536
نکات مهم:
-1 نرخ شهریه‌های تعیین شده به تفکیک مناطق جغرافیایی بر اساس ثابت بودن محل سکونت دانشجو در طول دوره تحصیلی می‌باشد.
-2 چنانچه در طول یک دوره، محل سکونت دانشجو تغییر یابد مبنای محاسبه بر اساس نرخ تعیین شده برای هر واحد
درسی در هر ترم مطابق با محل سکونت دانشجو خواهد بود. -3 پرداخت شهریه برای همه دانشجویان در تمام دوره‌های آموزشی دانشگاه بصورت ارزی بر مبنای یورو محاسبه و انجام خواهد شد.
-4 شهریه دانشجویان ایرانی ساکن در ایران مطابق با نرخ روز ارز به ریال محاسبه و دریافت خواهد شد. 

-5 شهریه هر دانشجو در دوره‌های آموزشی ناظر بر نرخ شهریه تعیین شده در سال ورود به ترم های آموزشی می‌باشد.
12
منابع آزمون کتبی
الف(منابع دروس عمومی )مشترک در هر دو رشته( ردیف عناوین آزمونی کتب منابع مطالعاتی کتاب آموزش فقه ) درسنامه ( نوشته محمدحسین فلاح زاده « 1 احکام مبتلی به – انتشارات دفتر » تدوین متون درسی حوزه‌های علمیه – از صفحه اول الی 151
2 ( نوشته جمعی از اساتید حوزه . کتاب معارف و عقاید ) 1 « 2 عقاید – انتشارات دفتر » تدوین متون درسی حوزه‌های علمیه – از صفحه 148 الی 241
3 قرآن کتاب آشنایی با علوم قرآن ) درسنامه ( – نوشته استاد صادقیان ) از اساتید «») دانشگاه مجازی
ب: منابع تخصصی:
رشته حقوق خصوصی
ردیف عناوین آزمونی کتب منابع مطالعاتی
» کتاب اشخاص و محجورین – نوشته دکتر سید حسین صفائی « 1 حقوق مدنی» کتاب حقوق تجارت یک ) جلد اول ( – نوشته ربیعا اسکینی « 2 حقوق تجارت کتاب آیین دادرسی مدنی) دوره مقدماتی « 3 آیین دادرسی مدنی – جلد اول ( – نوشته : دکتر عبدالله شمس" 

رشته دین و رسانه :
ردیف عناوین آزمونی کتب منابع مطالعاتی
1 فقه رسانه
کتاب احکام شبکه‌های مجازی – از صفحه 1 الی 154 ؛ انتشارات «» پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر
2 رسانه‌های گروهی و جنگ نرم کتاب اهداف فرهنگی در جنگ نرم رسانه ای ) رسانه ملی و الگوها ( از «صفحه 92 الی آخر ؛ نوشته سیده صدیقه حسینی ؛ انتشارات مرکز » پژوهش های اسلامی صدا و سیما

3 رسانه‌های گروهی – مخاطبان کتاب نقش رسانه در آگاهی بخشی سیاسی و اجتماعی – از صفحه 63 «الی آخر ؛ نوشته مهدیه یاوری وثاق ؛ انتشارات مرکز پژوهش های » اسلامی صدا و سیما
13نکات مهم در خصوص منابع مصاحبه شفاهی تخصصی
1. سئوالات آزمون مصاحبه علمی تنها از منابع تخصصی رشته ثبت نامی انتخاب و انجام می‌گردد.
2. تعداد سئوالی که توسط مصاحبه کننده پرسیده می‌شود متغییر و در اختیار مصاحبه کننده می‌باشد.
3. حداکثر زمان مصاحبه 15 دقیقه می‌باشد.
4. زمان انجام مصاحبه و لینک ورود به صفحه مصاحبه از طریق ایمیل و پیامک و واتسا ) جهت ایرانیان خارج از
کشور ( به قبول شدگان آزمون کتبی چند برابر ظرفیت اعلام و در زمان مقرر انجام خواهد شد.
5. زمان مصاحبه به هیچ وجه تغییر و تجدید نخواهد شد.
6. متقاضیانی که در زمان اعلام شده حضور نداشته باشند مردود اعلام خواهند شد.
دانشگاه مجازی المصطفی برای کلیه عزیزان داوطلب، آرزوی موفقیت و پیروزی در تمام مراحل زندگی را دارد.
به امید دیدار شما در ترم تحصیلی بهمن ماه 1066در پناه حق باشید.
دانشگاه مجازی المصطفی)ص(معاونت آموزشی تربیتیاداره سنجش و پذیرش

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما