امروز شنبه  ۷ مهر ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۶/۲۳- ۲۳:۴۲

اعتصاب خط هوایی آرژانتین

اعتصاب خط هوایی آرژانتین که از نیمه امروز آغاز می‌شود شامل لغو 319 پرواز می‌گردد که 37 هزار مسافر را سرگردان خواهد کرد. اعتراض سندیکاهالی هوایی که به مدت 24 ساعت از ساعت 12 ظهر اجرایی خواهد شد کلیه فعالیت های مربوطه در فرودگاه داخلی و بین المللی را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

  • اعتصاب خط هوایی آرژانتین(اینفوبائه-13 سپتامبر2024)

اعتصاب خط هوایی آرژانتین که از نیمه امروز آغاز می‌شود شامل لغو 319 پرواز می‌گردد که 37 هزار مسافر را سرگردان خواهد کرد. اعتراض سندیکاهالی هوایی که به مدت 24 ساعت از ساعت 12 ظهر اجرایی خواهد شد کلیه فعالیت های مربوطه در فرودگاه داخلی و بین المللی را تحت الشعاع قرار خواهد داد. در همین رابطه نمایندگان همسو با دولت با استناد به اینکه اعتصابات اخیر خطوط هوایی منجر به خسارات فراوان و آسیب شدید به هزاران مسافر گردیده، خواهان خصوصی سازی شرکت هوایی آرژانتین گردیدند. از سوی انجمن خلبانان خطوط هوایی کشور که از حامیان اصلی اعتصاب می‌باشند اطمینان دادند که با اخراج سه خلبان مخالف کاهش تعداد هواپیمای خطوط دولتی، مشاجره  رو به وخامت گذاشته و مسئولان با این اقدام باعث افزایش هرج و مرج و بازی برگشت ناپذیر و ورود به مرحله غیرقابل پیش بینی خواهند شد.

  • اعتصاب خط هوایی آرژانتین(کلارین-13 سپتامبر2024)

مدیر شرکت خطوط هوایی آرژانتین سه خلبان خود را بدلیل امتناع از انتقال یک هواپیمای اجاره ای به آمریکا، که  باید به شرکت مالک هواپیما مسترد می‌شد، اخراج نمود. خبر فوق توسط انجمن خلبانان آیرولیناس مورد تایید قرار گرفت و از روز جمعه 13 سپتامبر خطوط هوایی آرژانتین بمدت 24 ساعت اعتصاب خواهند نمود. این منبع خبری افزود، علت مخالفت خلبانان با انتقال هواپیما به آمریکا بدلیل کاهش حجم پرواز آیرولیناس اعلام شده است. تصمیم فوق توسط روسای سندیکا و در چارچوب مشاجرات در باره افزایش حقوق کارکنان خطوط هوایی اخذ گردید.

خاطر نشان می سازد که هواپیمای مورد بحث قرار بود بدون مسافر آرژانتین را ترک نماید. در همین ارتباطی یکی از استدلالهای اتحادیه هوایی آرژانتین مبتنی بر این است که با استقرار سیاست "آسمان باز" خطوط دولتی کشور را تضعیف نماید. این منبع خبری افزود طی سالجاری قرار است سه هواپیما به آمریکا بازگردانده شود و تا کنون یک هواپیما انتقال یافته است و تا پایان سال باید دو هواپیمای دیگر نیز منتقل گردد.  

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما