امروز يك شنبه  ۱۰ تير ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۲/۳۱- ۲۳:۵۳ - مشاهده: ۸۸

گزارش انتقادی بی بی سی از مدیریت خاویر میلی

بی بی سی طی گزارشی تصاویری از فقر ناشی از سیاست های اقتصادی دولت خاویر میلی در کمتر از 6 ماه را منتشر نمود. این گزارش که با روایتی آغاز می‌شود می‌گوید: اینجا زمانی کشوری ثروتمند بود.

    (Ambito 13 می 2024)

بی بی سی طی گزارشی تصاویری از فقر ناشی از سیاست های اقتصادی دولت خاویر میلی در کمتر از 6 ماه را منتشر نمود. این گزارش که با روایتی آغاز می‌شود می‌گوید: اینجا زمانی کشوری ثروتمند بود. برخی از افراد زمانی از طبقه متوسط بودند. بسیاری از آنها خجالت می‌کشند از اینکه در حال حاضر برای سیر کردن خانواده‌های خود به مراکز امداد مراجعه می نمایند. در پس تصاویر منتشره میتوان افرادی رامشاهده کرد که برای دریافت غذا در صف های طولانی قرار دارند. در ادامه یکی از مسئولین کمکهای اجتماعی می‌گوید از شروع دلت خاویر میلی تقاضای کمک غذایی به مراتب چند برابر شده است. نه تنها افراد بی خانمان بلکه بسیاری از مواقع کل خانواده جزء متقاضیان یک ظرف غذا می‌باشند. پس این گزارش ویدئویی به سیاست تعدیل اقتصادی دولت از جمله قطع یارانه‌های انرژی، تردد شهری، حمل و نقل، کاهش ارزش پول و افزایش هزینه‌های عمومی و گلایه بازنشستگان از حقوق خود می‌پردازد. گزارشگر بی بی سی در ادامه به پافشاری رئیس جمهور بر موضع خود مبنی بر اعمال سیاست شوک اقتصادی به مردم پرداخته و به نقل از خاویر میلی می‌گوید، تعدیل بیشتر علیه بخش های سیاسی کشور بکار گرفته می‌شود و ادعای رسانه‌ها را مبتنی بر اینکه مردم هزینه تعدیل را پرداخت می نمایند، دروغ ذکر نمود.

در پایان گزارش آمده است که بخشی از افرادیکه به  خاویر میلی رای داده اند همچنان مایل هستند به رئیس جمهور فرصت بیشتری داده شود اما برخی دیگر از افراد جامعه دیگر بیشتر از این نمی‌توانند تحمل نمایند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما